Lazy sunday!! Antonio har vrt borte i hele dag, s det har bare vrt jeg og englebarna hjemme. Vi h

864734-1-1306693557978.jpg
864734-1-1306693559581.jpg
Lazy sunday!! Antonio har vrt borte i hele dag, s det har bare vrt jeg og englebarna hjemme. Vi har gtt en lang tur og lekt oss p lekeplassen, men elles tatt livet helt med ro. Elissa sover og jeg tror jammen meg at Ayana og jeg skal kye snart ogs....sliiitsomt vre smbarnsmor!! Kjempekoselig of course, men litt slitsomt ogs. Jeg er jo tross alt hjemme med de 2 sm 24/7, ikke mye tid til slaraffenliv gitt..haha... <3

Trip to Trondheim

Every time I have a "blogbreak" it's really hard to start blogging again.. But here we go...Some pictures from our vacayin Trondheimbutmostly fromthe countryside. I took a bunch of pictures at my dad's "farm" the first day, but after that I forgot to take pictures, so I don't really have thatmany from our trip up north. I tooka lot of pictures of the old farmmy dad inherited from his grandmother years ago. I have never lived on the countryside myself, but we spent a lot of time there growing up. At the farm ( no animals ) and also with my grandparents and ata cabin we had by the ocean. It's a very peaceful area with beautiful nature so it was nice to bring Elissa and Ayana there for some days. Relax and unwind on the "farm". After that we spent a few days with my siblings. We stayed with my oldest sister Aina and her family, but also met my brother and other sister andtheir fams. They are all crazy about the girls ( of course ;) ), and Elissa had 6 cousins to play with for some days. WishI had taken pictures in the city as well! All in all we had a great time back home, hopefully it won't take almost a year before we go back again next time. Watching the champions league final ( soccer ) right now. Go Barcelona!! Later!


































Elissa picked her first flowers...and melted my heart when she ran over and gave them to Meee <3






Haha...excited baby <3

Less blogging these days. Elissa, Ayana and I went to Trondheim for some days. Antonio is in Oslo du

864734-1-1305894873569.jpg
864734-1-1305894874893.jpg
Less blogging these days. Elissa, Ayana and I went to Trondheim for some days. Antonio is in Oslo due to work. Actually we are on the countryside right now, seeing some family before we head back to the city on sunday. Will stay with my sister for some days once we get back to my homecity. Gotta show off the beautiful kids;) My dad drove to Lillestrm to pick us up yesterday, took us 9 hours to drive. Extra long since we were going out to the countryside. Will keep the blog updated once in a while, more when we come back home. Pics of Elissa at my dad's "farm" and Ayana and her great grandmother, my mother's mom <3

The norwegian constitution day today!

We didn't walk in the parade, but we took thekids out to look and see what Lillestrm had to offer this day. I've never been a big fan of this day. I hate standing in line and being in huge crowds of people invading my personal space,and this day is nothing but that.But, I gotta put my personalfeelings aside now that I have kids. Sooo, we went out for ice cream etc. It was nice though, I enjoyed it andElissa had fun and that's what reallymatters. If she's happy we're happy :) I'm experiencing this day through her eyes now, and it makes it more exciting. It didn't rain either which made it an even better day. We took some pictures when we were out and about, so here they are. I posted them on Facebook too, so most of youmight haveseen them already ;)






































My world!!




Testing...

to see if I can upload videos now. This is a video of the coolest person I've ever met :) If this works I will def start posting more videos again.

Helgen!

Var ei kjempekoselig helg. Storkoste oss med besk fra Trondheim. Elissa trodde knapt sine egne yne da hun s sskenbarnet Lukas komme p besk. Hun sprang rundt og hylte av glede. Great success! Elissa og Lukas lekte bra sammen, var masse ute da det heldigvis var sol p lrdag. Grillet og koste oss. Antonio sin burrito falt ogs i smak p fredagen :) Var ei veldig vellykket helg. Da besket dro p sndag gikk jeg og englene mine tur i plaskregn, resten av dagen slappet vi bare av hjemme. S forskjellen mellom energi/herjenivet tiljenter og gutter i helgen forresten..haha..Lukas er en skikkelig bajas, med masse energi. Klarer s vidt holde flge jeg. Er nok litt roligere disse jente"babyene". Nr jeg synes Elissa styrer og herjer masse kan ikke det mle seg med Lukas... Artig liten go'ing <3 N gleder vi oss til se de igjen snart forhpentligvis. Takk for besket kjre Linn og Rune <3


On friday I heard Elissa crying like she was annoyed for a little bit. I knew she was in the kitchen area somewhere, walked in there but couldn't see her. Looked around in the rooms next to the kitchen, could hear her but not see her. Then when I bent down I found her like this! Haha..she LOVES to climb on absolutely everything these days. Going to let her try gymnastics when she turns 2.



The little family! My brother Rune with his girl Linnand their son Lukas







Cousins


Blogget ikke i gr, Elissa hadde gjemt tlf min med bilder p samt at jeg ikke flte for det rett og

864734-1-1305296635228.jpg
864734-1-1305296636816.jpg
Blogget ikke i gr, Elissa hadde gjemt tlf min med bilder p samt at jeg ikke flte for det rett og slett. Fant mobilen i dag, jippi! Gjemsel hver dag hos oss. Tror nok ikke det blir blogging absolutt hver dag nei, stress! I dag har Elissa, Ayana og jeg vrt en snartur i Oslo. Mtte ha noen smting de ikke har i Lillestrm. Bl.a Mac makeup:( Annoying!! Ikke bare bare dra p utflukter alene med disse to. Glad toget bare tar 11 minutter! Vi klarte oss bra da. Mtte komme oss hjem for i dag fr vi besk av min kjre lillebror Rune, dama hans Linn og snnen Lukas som kommer kjrende fra Trondheim. Har ikke sett de siden august! Lukas blir 3 i juli, s det blir gy se hvordan Elissa og sskenbarnet leker sammen. Har prvd rydde og vaske n, men det er virkelig enklere sagt enn gjort. Kunne tenkt meg vre hjemme alene i et par timer slik at jeg kunne vasket ordentlig uten en million forstyrrelser! Antonio er p jobb, s ingen hjelp f der. Han skal lage burrito i kveld da. Fant en butikk her som har ekte tortillas, akkurat som vi er vant til i California's mexican taco shops. Fyller de opp med masse digg. Er syyyykt godt!! Antonio skulle serist vrt kokk! Lillebror elsker burrito like mye som meg. Det frste vi alltid gjr nr vi drar tilbake til Cali er kjpe burrito fra digge meksikanske taco shops, s tror maten i kveld vil sl an:) Oki, snakkes plutselig! Bleieskift p gang lukter jeg...

Pictures from our daily morning walk. After the walk we stopped by the little park with the playgrou

864734-1-1305131678350.jpg
864734-1-1305131680886.jpg
Pictures from our daily morning walk. After the walk we stopped by the little park with the playground we usually go to. Spent an hour there before we headed home for breakfast. I haven't really taken many pictures today, but will post the ones I took. Right now I'm breastfeeding Ayana like always! Elissa is playing before it's time for bed soon. Antonio and I are watching the first 48. Love that show! Just remember I can only post 2 pics when Im blogging from my phone, that will have to do for today. Later!

She's 5 weeks today!

Ayana is 5 weeks today, can't believe it's been that long already. She had another checkup at the health station today. She weighs 4600 grams now (10,1 pounds ), so she's gained a lot since last time which is good. She is exactly average for her age at this point according to the curves/graphs at the health station. Atnother beautiful day today, so we've been enjoying the sun as much as we can. Breastfeeding right now, getting sick of typing with one hand....here are some pictures from today..


Antonio made a Bomb sandwich today, had to take a pic...
























Beautiful day!

Been summer temperature here today. We went in to town and got a little pool for Elissa. Nice way to cool off for the little troll. Hopefully we'll have lots of days like this in the months to come. Antonio made a little child planet in the backyard with the pool and the slide we have. Elissa had lots of fun. Next on the agenda is getting a trampoline for her. She loves the trampoline at Hoppeland, and having one in the backyard would be perfect. Looked for it today but they were sold out, gotta go back in a few days. Antonio is at work, Elissa and Ayana are both sleeping (!), gotta enjoy these moments..lol... I actually have time to sit down and eat something, read through my emails and mail, do laundry and dishesetc...and blog!! :) I love my angels more than anything, but I gotta say I also enjoy some time to do other stuff too. Clear my head a little bit :) Alright, enough blogging for now..... Later!











Stressinnlegg igjen..

Siden jeg s og si "lovte" blogge hver dag m jeg nesten komme med et lite innlegg n ogs. Legger ved noen bilder fra dagen. kan nok bli noen dager innimellom hvor jeg ikke blogger, men skal bli flinkere enn tidligere hvertfall. Flott vr i dag, s har bare kost oss en del ute. N er det snart Rosenborg kamp :) Og Antonio har nettopp laget ferdig mat, p tide avslutte. Snakkes snart!











This is what a tired housewife looks like! Haha... Taken before our daily morning walk today. I love

864734-1-1304785580960.jpg
864734-1-1304785582293.jpg
This is what a tired housewife looks like! Haha... Taken before our daily morning walk today. I love sunglasses ..lol:) Another day another playground..actually the same playground....but y'all get the picture;) We had fun in the sun today. Loving the weather right now. Just hope it stays like this... Alright, have a great weekend everyone!!

Yesterday at the playground Elissa met 2 10 year old girls who fell in love with her. They played wi

864734-1-1304702798212.jpg
864734-1-1304702800160.jpg
Yesterday at the playground Elissa met 2 10 year old girls who fell in love with her. They played with us for a whole hour. I also caught Ayana smiling on camera. She's smiled several times before, just never took a picture of it until now :)

Etter enorm ettersprsel etter flere blogginnlegg (les: Tina ) har jeg bestemt meg for at jeg skal p

864734-1-1304596789116.jpg
864734-1-1304596790527.jpg
Etter enorm ettersprsel etter flere blogginnlegg (les: Tina ) har jeg bestemt meg for at jeg skal prve f til en post pr dag. Om ikke annet hvertfall fra iphonen. Kan kun laste opp 2 bilder pr gang med den, men om jeg gjr det hver dag er jo det ganske bra. Kommer nok noen utbrudd eller rare tanker som vanlig tenker jeg. Skal prve f tid til det mens jeg ammer eller noe..lol :) Mange som spr meg hvordan jeg trives som tobarnsmor. Jeg elsker det!! Det er mye mer stress enn bare ha 1, men det var jeg forberedt p. Det er enkelte ganger jeg skulle nske jeg var alene p en de y med en flaske vin..haha...men ville absolutt ikke byttet bort noe!! Mine ssken har betydd enormt mye for meg, s selv om Elissa kan bli lei bebisen i disse dager vet jeg at de kommer til bety mye for hverandre opp gjennom livet. Er superglad for at vi fikk muligheten til gi henne en sster <3 N skal vi snart stikke p en lekeplass vi fant i gr. Det tar bare ca 2 timer komme seg ut av huset!!!

Barna sover..

...en liten formiddagsdupp, s n stress-skriver jeg et lite innlegg med bilder slik at dere ikke tror jeg har glemt bloggen helt. Det er s sinnsykt kjipt at usb-kontakten p data'n ikke fungerer. Det tar 100 r laste opp bilder, skikkelig demotiverende for bloggingen min :( Har privat album p facebook hvor jeg laster inn alle bildene fra iphonen. Dette tar veldig lang tid da jeg m ta ett og ett bilde. Deretter m jeg lagre hvert bilde p data'n slik at jeg kan laste de opp p bloggen. Var s mye enklere nr alt jeg trengte gjre var plug the iphone to the laptop og alle bildene kom automatisk inn p data'n. Har vrt delagt i mange mnd n, s jeg fler det er skikkelig prosjekt blogge. Men men, kommer noen bilder til dere i dag. Stisene sovnet begge to da jeg hadde spasertur nr 2 for dagen i dag. M nyte det s lenge det varer..lol Antonio er p jobb, s det er bare meg og jentene hjemme i dag. Hadde forresten besk av min kjre sster Aina med familie i helgen som var. Det var kjempestas. Elissa var overlykkelig over besk av tante, onkel og 2 sskenbarn. Spesielt Kamilla som blir 11 ri mai gjorde bra inntrykk p tuppa. Lekte og lekte med prinsessa. Vi tenkte leie henne noen dager i sommer ;) Oki, hrer Elissa er vken. Gots to go!!! Busy days busy days!!!!!!























lifelovefamily

lifelovefamily

33, Trondheim

Kommer fra Trondheim. Har 2 jenter. Elissa og Ayana, de fineste jentene jeg noen gang har sett <3. Pappan Antonio kommer fra San Diego, CA. Blogger mest fordi at mine engler skal ha noe se tilbake p nr de blir eldre. En moderne utgave av en "barnebok" med bilder og tekst osv som aldri kan brenne bort eller forsvinne i flytting osv. Kommer ogs med mine egne tanker, sinte utbrudd ( haha ) osv. Alt kommer ann p dagsformen til mams. Haha :)

Kategorier

Arkiv

hits